Update

Inmiddels is er weer veel gebeurd. Ik zit al een paar weken bij het multimediacentrum van Pluryn. Daar doe ik aan foto- en filmbewerking, maar ik herschrijf ook teksten voor de nieuwsbrief Pluryn ook uitgeeft. Het herschrijven houdt in dat ik het eenvoudig moet opschrijven in korte zinnen. Ik ben ook op 5 juni naar het ROC geweest om een intake test te doen. In die test werd er van alles getest: taal, rekenvaardigheden, maar ook vormen en je persoonlijkheid. Na die test komt er een intake gesprek. Dat gesprek heb ik op 1 juli. Ik heb ook aangemeld voor onderwijsassistent. Daarvoor heb ik een intakegesprek op 30 juni. 

Leave a Reply

