Creabea

De laatste tijd ben ik naast mijn werk in Huize Roza ook weer creatief bezig. Ik kan namelijk haken en breien. Mijn huidige project is een cadeautje voor mijn zus waarvan ik weet dat ze het heel erg leuk gaat vinden. Deze creatie ga ik breien. Hierbij ga ik ook heel veel dingen leren voor mijn andere projecten ik wil doen. Ik heb nog een ander breiproject waar ik mee bezig ben en er staan nog een paar projecten in de startblokken. Deze zijn onder andere een paar mutsen die ik voor iemand moet maken en ook voor mezelf. De komende tijd ben ik ook weer hard bezig om die dingen af te krijgen.

Leave a Reply

